FAQ's

Herunder funder du svar på de mest stillede spørgsmål.

Vi opdaterer løbende med nye spørgsmål og svar.

Alt om levering og returnering af ordre.

Herunder finder du de mest almindelige spørgsmål omkring levering, ombytning og returnering af en ordre.

Jeg har bestilt en ordre, men har ikke modtaget en bekræftelse?

Såsnart din ordre er gennemført vil du få en bekræftelse på din bestilling på mail - tjek evt. om den er landet i uønsket post.

Hvis du stadig ikke kan finde bekræftelsen, bedes du kontakte vores kundeservice så vi kan tjekke om ordren er gået korrekt igennem! Den manglende beskæftelse kan skyldes, at mailadressen evt. er tastet forkert.

Jeg har bestilt en forkert vare og ønsker at ombytte den?

Skulle du have fået bestilt en forkert vare kan du altid ombytte den inden for 30 dage - Se mere under "Sådan returnere du en eller flere varer".

Skal jeg som kunde selv betale returfragten ved ombytning og returnering af en ordre?

Ja, som udgangspunkt skal du selv sørge for og betale returfragten når du sender en ordre retur til hos.

Vi tilbyder at du kan købe en returlabel gennem os, se mere under "Ombytning- og returnering".

Det er vigtigt at uanset hvilken løsning du vælger, så skal pakken leveres til vores lageradresse i Vejle - vi afhenter ikke pakker som er sendt til et udleveringssted.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Ja, du har mulighed for at afhente din ordre på vores lager efter aftale. Det vil sige at når din ordre er pakket vil du modtage en mail med afhentningsinstrukser og i hvilket tidsrum.

Normalt vil pakken kunne afhentes samme dag eller dagen efter afhængigt af hvornår ordren er bestilt på dagen.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er meget velkommen til at kontakte os via formularen herunder. Er din henvendelse vedrørende hjælp til valg af produkt - anbefaler vi du går til siden "Hjælp til valg produkt".